2009/11/04

Voksduk..

..på kjøkkenet. Brun med hvite prikker, kjøpt hos stoff og stil




Og dette hjørneskapet som jeg skulle pusse opp er blitt satt på vent, hvis jeg i det hele tatt orker å begynne med det da... hehe :)
Men nå har det fått sin plass på kjøkkenet syns det passer fint inn der også.
Egentlig passer det vel inn i alle rom. :)






Denne knaggen er ganske ny, men jeg har enda ikke fått hengt den opp..
Har tenkt å ha den på kjøkkenet, men vet bare ikke hvor..
Problemet er vel egentlig at fargen på knaggen er altfor lik fargen på veggen,
eller gjør det kanskje ikke noe? :P
Fin er den ihvertfall! :)

Og så et bilde av den skjønne lille klumpen min! :)



Vi tar det ro her hjemme i dag.
Mor i huset er trøtt etter en natt med lite søvn..
Savner å kunne få sove i fred en hel natt, men det kan jeg se langt etter på en stund enda.. *gjesp* ;)

Når Julie kommer hjem fra barnehagen skal vi lage gulrotmuffins!
Jeg har nemlig bursdag i morgen, så da har hun sagt at hun vil lage det til sin kjære mor.
Blir moro å se hvordan ei jente på 3,5 år tar den utfordringen. ;)

Blir vel nok å rydde og vaske på kjøkkenet i kveld tenker jeg. Hehe :D

Ønsker alle lesere en fin dag! (",)


5 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Hei...
kjøkkene mitt er dessverre ikke noe å blogge om.

Ha en fin dag!!

sylvia sa...

så koselig dere har det da.hyggelig med nye bekjentskap,takk for hilsen hos meg,kommer gjerne igjen.
klem fra sylvia.
blir følger jeg.

Emelie sa...

Så søtt det var med den prikkete duken:)

Chanette sa...

Kjempe fint det skapet altså!!!
Den duken var bare så søt, en slik må jeg ha meg og tror jeg hihi.
Herlig tass du har :)

Sitronen sa...

Så fin den duken var da. Fine bilder :)