2009/11/03

På veggen..


..i stua..
Har prøvd meg litt fram, men blir egentlig aldri helt fornøyd..



Vakre bilder av de to eldste barna, men ønsker meg noen nye rammer.
Det må gjøres om på denne bildeveggen uansett,
da jeg ikke har noen bilder av minstemann der enda. ;)




Klokken er litt for liten i forhold til lysestaken,
ser egentlig ganske rart ut på bildet...
Ønsker meg ny klokke... *sukk*
J er forbokstaven til alle barna mine, den er jeg fornøyd med da! :)
Den er forresten kjøpt på Dorothea på Triaden.


2 kommentarer:

Dentinista sa...

Hei!

Faaaantastisk
beliggenhet på
huset deres!!
Jeg er herved
i julestemning!!!

Mvh

Therese fra huset med de rare i sa...

Dorothea er en fantastiks butikk!! Dumt du er misfornøyd med rammene og klokken da, men det er jo snart jul:P

Ha en god natt!